İTÜ/BULUT Sistemine Geçiş Yapan Kullanıcılar

Nis 08, 2014
İTÜ/BULUT ,kullanıcı verilerinin yüksek kapasiteli heterojen ortamlarda depolanmasını sağlayan yeni servis alt yapımızın genel adıdır. İTÜ/BULUT kapsamında tarafınıza yansıyacak olan bir kaç yenilik şöyle;

  • Bulut konsepti ile "çok hizmet tek kota",
  • Kişisel web sayfalarına güvenlikli erişim seçeneği
  • Buluttaki kişisel verilere daha hızlı, daha güvenli ve daha kolay erişim
  • Wordpress, Joomla, Moodle gibi içerik yönetim sistemleri ile daha uyumlu web alanı
  • Daha fazla veriyi muhafaza edebilmek için yüksek kota boyutu
SIKCA SORULAN SORULAR

1- Geçiş ne kadar süreçek ?
  • Bir kişinin geçisi  ortalama 5 dk sürmektedir.
2- Geçiş esnasında mail ve verilerim kaybolacak mı ?
  •  Geçiş esnasında hesabınız kilitlenmekte olup geçiş süresince hiçbir hizmetimizi kullanamazsınız.
  •  Geçiş esnasında size gelen mailler bekletilip geçiş tamamlandıktan sonra bulut alanınıza gönderilir.
  •  Böylece geçiş esnasında size gelen mailler kaybolmaz.
3- Ne zaman hesabım İTÜ/BULUT sistemine geçirilecektir?
  • Öncelikle akademik ardından idari son olarak öğrenci profilindeki kullanıcıların geçisi yapılacaktır.
 4- İTÜ/BULUT a geçip geçmediğimi nasıl anlarım ?
  • Portal.itu.edu.tr sayfasına giriş yaparken BULUT geçisi yapan kullanıcılara bir bilgi ekranı çıkmaktadır.
  • Aynı zamanda portal sayfasınızda kotanızın yükseldiğini görebilirsiniz.
5 - İTÜ/BULUT kotası ne kadardır ?
  • Akademisyenler için 4 GB
  • İdari personel için 2 GB
  • Öğrenciler için     1 GB
6 - İTÜ/BULUT hakkında daha fazla bilgiyi nerden edinebilirim ?
  • BİLGİ BANKASI dökümanları için Tıklayınız.
  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı telefonundan 7/24 bilgi alabilirsiniz. Tel: 0 212 285 39 30
  • yardim.itu.edu.tr  adresinden yardım bileti ile bilgi alabilirsiniz.